distfiles

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 29 Maj 2003, 19:11:51 CEST

On Thu, May 29, 2003 at 06:39:51PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Kilka pytan nt. $Subject.
>
> 1. Kto podjal decyzje o przejsciu na distfiles, i *dlaczego* nie zostala ona
>    *tu* przedyskutowana (byla dyskusja o projekcie, nie przypominam sobie
>    dyskusji o wynikach testow)?

Przejście na distfiles było podyktowane względami technicznymi, brak
dyskusji *tutaj* również. Mi również nie podoba się sposób wprowadzenia
tego, starałem się, by było to jak najmniej bolesne.

> 2. Co z historycznymi zasobami (np. w repo jest/byl? tar o okreslonej nazwie
>    i 10 roznych, otagowanych wersjach).
>    W jaki sposob ma sie odbywac przebudowanie zasobow z tego taga ?
>    Skad builder ma wiedziec, jaka wersje tara o okreslonej nazwie ma
>    sciagnac z distfiles, i czy wszystkie otagowane rev. tarow juz tam trafily ?

Trzeba będzie wtedy takie tary wyciągnać ze starego repo. Całe szczęście
jesteśmy teraz na takim etapie, że konieczność przebudowy historycznych
zasobów nie jest częsta (sec-updajty do Ra). W razie takiej konieczności
można dodać md5 i wrzucić do distfiles.

Wiem, że taka odpowiedź może nie być satysfakcjonująca i przykro mi z
tego powodu, ale inaczej się nie dało.

Z plików które są na distfiles, ok 300 ma inne md5 niż te z repo PLD. To
jest do sprawdzenia, niestety ręcznego. Zaraz forwardnę odpowiedni mail.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h