commity

Pią, 30 Maj 2003, 10:34:09 CEST

On Fri, 30 May 2003, Rafal Cygnarowski wrote:

> Tomku, to o czym piszesz jest tym, czego ja w tym momencie sobie najmniej
> bym zyczyl. Osobiscie baaardzo Cie prosze o zapisanie sie do nowego CVS-u,
> aby sytuacja sie ustabilizowala i nie doszlo do podzielenia sie calego
> zespolu. Jestes aktualnie jedyna osoba, ktora moze scalic PLD do kupy
> (co prawda juz w innej formie, ale kto powiedzial, ze w gorszej?).
> Jeszcze raz: Tomek, to jest moja wielka, OGROMNA prosba: nie dziel
> zespołu!

Czekaj bo czegoś nie rozumiem .. znmaczy się ja zacząłem jakiś podział ?
Wyobrazasz sobie ze w warunkach istnienia jakieś rady będzie jeszcze cos
innego niż wtylko wiecej kolejnych podziałów ?
Na razie jeszcze i tak w sumie nei wiesz kto za tym wszystkim stoi (Serek
tylko wysłał list i on jest tu tylko mało znacżaca figura).
Głowna i to w dodatku *jedna* osoba bez której całsoć nei mogła mieć szans
powidzenai jeszcze nei wyszła z cienia. Co więcej w tej chwili w sumie
udaje dość uparcie strusia (chowa głowę przed wyjaśneiniem konkretnych
spraw).
Pytanie za 100 punktów: wiesz o kim mowa ?