Kradzież klucza dystrybucyjnego GPG

Sob, 31 Maj 2003, 15:06:42 CEST

Hasło do klucza dystrybucyjnego służący dotąd do podpisywania pakietów i
ewentualnie sygnowania innych rzeczy związanych z dystrybucją miał RMF
jako backup powiernik.
Dostał go wyłącznie po to żeby była u kogoś kopia gdybym go np. zgubił.
Marcin nie dostał go po to żeby go użyć.

Po kilku dniach od kiedy Marcin kompletnie unikał jakichkolwiek kontaktów
ze mną udało mi się z nim wreszcie chwilę porozmawiac i oświadczył mi że
zamierza go używać.
Tym samym to oświadczenie jest rówmnoznaczne ze stwierdzeniem, że dokonał
kradzieży tegoż klucza.