kdenetwork.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 14 Lis 2003, 13:17:29 CET

On Fri, Nov 14, 2003 at 13:06:12 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> (...)
>
> Eee... zaraz zaraz... - kliknąłeś na ikonke "drukuj..." i miałes mozliwość
> wydrukowania do pdfa bez kdebase-core w systemie?

Tak. Print->System options->Commands podaje, że do drukowania pdfów
potrzebny jest ghostscript. W zakładkach miałem masę opcji do tego
drukowania, także wszystko jest w porządku.

:r! rpm -qa kde\*

kdenetwork-kdict-3.1.93.031105-3
kdelibs-3.1.93.031105-2

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/