gnome-session-dpi.patch

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 14 Lis 2003, 14:13:57 CET

On Fri, Nov 14, 2003 at 01:23:15PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> DO 2.5.1 też się aplikują. Jak działają sprawdze za moment.
> Tylko tak mi przyszło do głowy że to nie zadziała jak będe odpalał via
> zdalny gdm dwie sesje na różnych monitorach.
> Ale taką przypadłość miało to już wcześniej.

no nie wiem, to dpi jest ustawiane przez gnome-session czyli mamy juz
wszystkie informacje o ekranie i liczymy dpi. I powinno sie policzyc juz
poprawnie.

Teoretycznie powinno
dzialac, a przy kilku screenach obliczony bedzie i dla ostatniego w kolei (w sumie moze powinienem wybierac tutaj najwyzsze obliczone dpi hmm).

No ale zawsze mozna sobie to teraz juz ustawic recznie, czyli miodzio chyba nie
?.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl