galeon.desktop

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 16 Lis 2003, 13:23:04 CET

On Thu, Nov 06, 2003 at 23:55:31 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> O - i z tego co mi sie rzuca w oczy to "Viewer" tez dopisali.

Są też InstantMessaging, IRCClient, News, FileTransfer, którymi trzeba
zastąpić to:

                        <Category>X-FTP</Category>
                        <Category>X-News</Category>
                        <Category>X-Communication</Category>

w /etc/xdg/menus/applications.menu. Kiedy będzie zaktualizowany applnk
(gdyby był w CVS-ie ze snapami do distfiles to bym poprawił, ale widzę,
że wystawiasz to ze strony, więc nie wiem, gdzie jest aktualne)?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/