RM: Co będzie w AC?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 20 Lis 2003, 22:33:07 CET

On Thu, Nov 20, 2003 at 22:13:30 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Powiem tak: Ra bede zainteresowany do czasu uzyskania mozliwosci w miare
> automatycznego upgrejdu do wydanego w miare stabilnego PLD #N.

Poldkiem tego zrobić się nie będzie dało, o ile pozostanie on w obecnym
stanie. Nie radzi sobie zupełnie z sytuacjami, w których pakiet X
zastępowany jest pakietem Y oraz Z, a całość jest wymagana przez coś
innego.
Chyba będzie trzeba wrócić do apta, a o ile dobrze mi się gdzieś
usłyszało, to trwają jakieś konkretne prace nad portem rpmowym.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/