[Ac] kernel-2.4.21-1.6.athlon popsuł mi

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Sob, 22 Lis 2003, 15:03:32 CET

Dnia sob 22. listopada 2003 14:26, Tomasz Pala napisał:

> Rozumiem, że dorobisz do tego automatykę? End-user ma dostać działające
> oprogramowanie, a nie instrukcję, co ma zrobić, żeby nie uwalić
> sprzętu.

To też nie do końca. Ściągnąłem soft, przestawiłem zworkę, ale cdka mi nic
nie widzi (ani bios, ani freedos, ani dos, ani winda), a linuks sobie po
prostu nie wstaje. ;) Myślałem, że sam się uporam z tym przez weekend,
ale w poniedziałek przyjdą i wymienią.

Oczywiście też w poniedziałek na tym kompie musi stać linux, więc
chciałbym ładnie zapoldkować inny kernel (dziś lub jutro), aby w
poniedziałek mi kolejnego LG nie rozjebał.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/