kobodeluxe.spec + patch

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Wto, 25 Lis 2003, 17:05:54 CET

On Tue, 25 Nov 2003, Paweł Sakowski wrote:

> Nie da się tego zrobić przekazując do %configure odpowiedni parametr?

Hm... nie wydaje mi się. W pliku configure (standardowo) jest coś takiego:
SCOREDIR='$(prefix)/games/kobo-deluxe/scores'
i wydaje mi się, że to decyduje gdzie lądują scoresy. Jednocześnie nie
mogę configurowi powiedzieć że prefix to /var bo wtedy nie tylko ten
katalog ale wszystko łącznie z binarką wylądowało by w /var/... a o to mi
raczej nie chodzi.
Więc nie jestem pewnien czy mam rację, ale tak mi się przynajmniej wydaje,
że bez ruszania configura (albo configure.in i regenaracji configura) tego
się nie zrobi.

Pozdrawiam
Jan Meizner