[Important] W kde 3.1.4 nie bedzie wsparcia dla vfolders.

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 1 Paź 2003, 18:38:28 CEST

On Wed, Oct 01, 2003 at 05:44:46PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Adamg to na ircu proponowal. Ja sie nie bede sprzeciwial, tym bardziej ze
> wydaje mi sie to racjonalne skoro nie mozna przygotowac dzialajacych paczek.
> Wydaje mi sie jednak ze w tym wypadku moznaby do jakeigos odrebnego drzewka
> np. supported dac kde z devel zeby przynajmniej "cos" bylo.

Ehrm, właściwie to byłbym za czymś innym. Tak w moim subiektywnym
odczuciu, Ac nie wyjdzie wcześniej niż za pół roku.

Policzmy - przed wydaniem oficjalnego iso wypadałoby pokazać światu
jakieś alfy, bety czy inne pre - aby co odważniejsi mogli przetestować i
wyłapać błędy, które my z radością poprawimy i wydamy następne iso -pre.

Na ten etap imvvvho trzeba by przeznaczyć kilka tygodni (coś około
miesiąca). Więc do lutego 2004 (planowe wydanie kde 3.2) zostaje nam
jakieś trzy miesiące - teoretycznie w tym okresie można spokojnie
przebudować wszystko, zepsuć, naprawić, po czym jeszcze raz przebudować.

Ale szczerze mówiąc ja aż takim optymistą nie jestem - zapewne jeszcze
jakieś babole wyjdą po drodze. Dlatego byłbym za nastawieniem się na kde
3.2 dla Ac.

PS: Tak OT - mamy builder athlona, a pa czemu nie ma np. pentium4? Brak
    maszyny tylko?