[RA] mysql4

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 1 Paź 2003, 22:24:30 CEST

On Wed, 1 Oct 2003, [iso-8859-2] Jarosław Kamper wrote:

> Chciałem napisać, że nie bardzo mam czas, ale że to maleństwo, więc się
> przemogłem, a tu już opprawione ;)

Bóg ci zapłać, dobra kobieto :)

> BTW, RA-branch'a ta łatka nie dotyczy, ale czytam w Twoich myślach i
> wiem, że chodziło Ci o RA-bramch_general. ;)

o-o, właśnie to :)

> P.S. Przydałoby się jakieś ujednolicenie z tagami RA-*, co? ;)

hhhmm??
Raczej są jednolite.
RA-branch - raczej wszędzie.
Czasem pojawia się RA-branch_general, kiedy nie ma do końca pewności czy
dana aplikacja przejdzie testy (exim - to się jeszcze nie zaczęło, mysql,
kde jakiś czas temu).
Czasem jest też RA-branch_security. Kiedy na RA-branch wpadła nowsza
wersja, a jeszcze nie wyszła z test/ready. Tak było z kdebase, bodajże.

O innych branchach/tagach dla RA nie wiem.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...