gtk+2.spec Revision 1.102 (adamg)

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 2 Paź 2003, 15:38:38 CEST

>Revision 1.102  2003/10/01 15:57:35  adamg
>- disable Patch2 (gtk+2-nice-filesel.patch) - it caused gimp (and most
>likely
>  other programs) to fault when opening file dialog (save/open).

to ze u ciebie sie wyklada nie znaczy ze u wszystkich... Ja codziennie
uzywam aplikacji w gtk2 uzywających ten dialog i wszystko mi dziala,
zwłaszcza gimp !!!!!!!!!!!!

Ten widget dziala calkiem sprawanie, a przy tym jest o niebo lepszy od
standardowego, przemawia za nim rownież to iż użył go Ximian.

moim zdaniem, patch2 powinien zostac włączony spowrotem.

gtk+2-2.2.4-4
gimp-1.3.20-1

--
Marcin Krzyzanowski