Walnięt

Czw, 2 Paź 2003, 20:26:21 CEST

On Monday 15 of September 2003 13:22, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> $ rpm -qf `which pidof`
> SysVinit-2.84-4
[misiek w arm ~]$ rpm -q SysVinit
SysVinit-2.85-1

[misiek w arm ~]$ status straszniedluganazwaprogramutojestoshit
straszniedluganazwaprogramutojestoshit (pid 29981) jest uruchomiony...

Może update do Ra?
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux