Gentoo versus PLD

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 9 Paź 2003, 10:17:49 CEST

On Thursday 09 of October 2003 08:12, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> na Twojej maszynie ...
> Sterowniki kernelowe sa stare z tego powodu, ze z zalozenia powinny dzialac
> _wszedzie_, pcmcia_cs to nowsze wersje - przynajmniej JA to tak rozumiem

Z jakiego względu nowsze sterowniki miałyby nie działać na starszym sprzęcie?

> A moze po prostu nie umiesz ich znaleac ?

A może po prostu chodzi mi o to co jest na FTP? Z zestawem pakietów z ra nie
skompiluje workrave, a k3b w ogóle odmawia kompilacji.

> Czego nie miales w PLD ?

Napisałem już wyżej, ale dla przypomnienia - k3b, workrave, kmplayer,
sterowniki dla radeona z 3d, pcmcia-cs z osobnego pakietu a nie kernela,
modules.d, metapakiety.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/