Gentoo versus PLD

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 9 Paź 2003, 13:05:24 CEST

On Thursday 09 of October 2003 10:00, Paweł Gołaszewski wrote:

> Kilka dni temu postarałem się o konto u znajomego na gentoo i chcę tam
> kilka rzeczy podpatrzeć. Może trochę da się "sportować".

ostatnio np. freebsd sportowalo system portow z gentoo :)

> Wydaje mi się, że ludzi przy gentoo jest "troszkę" więcej...

moze i wiecej, ale wciaz za malo. np. ponad miesiac temu zglosilem
latke do ebuilda exima 4.22 dodajaca wsparcie dla saslauthd i wciaz nic,
a tu juz pojawil sie exim 4.24 podczas gdy w gentoo domyslna wersja jest 4.21
generalnie duzo portow jest zaniedbanych i nieaktualnych :/
opiekunowie chyba sobie gdzies poszli zostawiajac rozdziobana robote.
jak dla mnie, to porty fbsd sa najbardziej aktualne i zadbane.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.