PLD Live CD

Jacek Rzęsista jasio w myslenice.pl.eu.org
Czw, 9 Paź 2003, 22:56:14 CEST

Dnia wto 7. października 2003 15:27, havner napisał:
> mamut.pld-linux.org/~havner
>
> Zapraszam do testow. Na razie bardzo wczesne stadium rozwoju, ale mam
> nadzieje, ze szybko pojdzie do przodu.
>
> Nie pamietam czy jest to na stronce ale na razie jest to wersja na i686,
> jajko 2.6.
Parę uwag - na stronce jest nieaktualne md5sum w stosunku do tego, co udało mi
się ściągnąć. Płytka się ładnie bootuje, fb działa :) Coś mi jednak wywaliło
przy starcie że nie działa (ale nie zdążyłem zobaczyć :( ). Próbowałem
odpalić X-y - startują, windowmaker też, ale za grzyba nie mogłem odpalić
myszki (chociaż domyślnie taka jest jako Mouse0 w XF86Config ....). Ogólnie -
kernel 2.6 wymiata ..... jak to wszystko szybko chodzi ...... Jestem naprawdę
pod wrażeniem :).
--
Jacek Rzęsista
ICQ:19324277