Oszczerstwo bylo: Re: SPECS: perl-Archive-Zip.spec (HEAD)

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 23 Paź 2003, 08:10:23 CEST

On Thu, 23 Oct 2003, robert j. wozny wrote:

> specjalnie przeczytalem ten list, bo ktos mi kazal...
>
> 1. Jest to oszczerstwo. W prawie polskim jest to czyn karalny. O ile
>    tego nie odszczekasz moge wystapic z pozwem cywilnym. Grzywna,
>    ograniczenie lub pozbawienie wolnosci do lat dwoch. Stan prawny na
>    99 rok. Brniesz dalej?
>
> 2. dostep mam do wiekszej ilosci serwerow niz Ci sie wydaje. Jakosc
>    poczta Ci dziala co ?
>
> 3. cvs ma problem ala ep09 dzis rano. niestety nie jestem w stanie
>    wsiasc w taksowke i na kazde takie zdarzenie jechac do ICMu. Jutro
>    shog zresetuje ta maszyne.

Sorki, ale po Twoim zachowaniu na IRC odnieslismy - zapewne mylne -
wrazenie ze sie obraziles i nam na zlosc powylaczales maszyny.

[...]
> 4. PLD/ac niezbyt nadaje sie na PPC z jednego powodu: osoba
>    "kierujaca" powstaniem/robieniem tej wersji nie reaguje na
>    wielokrotne prosby o _wycofanie_ niedzialajacych pakietow. Dzieki
>    czemu powstaje koszmarek, ktorego nie daje sie uzywac.

Z glupia zapytam: KTO jest odpowiedzialny za port PLD na PPC ???

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}