RW w cvs

Grzegorz Godlewski ggodlewski w host.sk
Sob, 6 Wrz 2003, 12:40:35 CEST

> Co Ci przeszkadza w tym moim Outlooku. Chyba obojętne z czego kożystam. A że
> nie mam narazie innego wyjśćia to już nie moja wina.
> To nie jest chyba tylko lista dla tych co mają mozille/pine/mutt albo
> cokolwiek innego nie z Microsoftu?
> Więc w czym problem?

Ja mogę przyczepić się jedynie do:
> --
    ^ tu spacja :)
>     Rafał Słoniewski alias Elio Elephant  elio w tkk.net.pl
> phone : +48 609 947142 +48 504 027073 +48 94 3484314

Ale to raczej nie problem outlooka, tylko PEBCAK i to powoduje że musimy
wycinać tą sygnaturkę ręcznie przy odpisywaniu.

--
\ Grzegorz Godlewski                                                      /
/ Mail: ggodlewski()pld-linux.org     GG: 1600799      ICQ UIN: 118261503 \