Czcionki w Ac

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 20 Kwi 2004, 23:25:06 CEST

W liście z wto, 20-04-2004, godz. 22:42 +0200, Michal Chruszcz napisał:
> Przecież tu nie o to chodzi! Jeśli już faktycznie chciał coś zmienić, to
> niech wprowadzi te zmiany w miarę możliwości bezboleśnie. A nie 'Coś mi się
> tu krzywo klika. Zmienię bconda, a niech ci frajerzy^Wdeveloperzy PLD już
> się martwią. Napewno któryś naprawi to jeszcze dzisiaj z pocałowaniem
> dłoni, bo w końcu jestem *RM-em*'.
> W tej chwili to się *niczym* nie różni od stanu sprzed `forka'. A chyba po
> to się on odbył, żeby temu zapobiec.
A czy Twoje czcionki wyglądały jak należy po świeżym zainstalowaniu PLD?
Na 10 z 10 ostatnich instalacji musiałem wykonać rpm -Uvh
http://averne.org/freetype.rpm. Tylko po co, skoro może być prawidłowy w
dystrybucji? Problem jest znany i stary, a jako że rozwiązania nie
znaleziono, odwróciłem bconda. Skoro mam zacząć stabilizację tego tworu,
to muszę od czegoś zacząć.