mutt.spec, BuildReq i sed - dla mojej orientacji ;)

Marcin Sztolcman lists w urzenia.net
Wto, 3 Sie 2004, 15:08:07 CEST

witam
wczytuje sie w rozne rzeczy odnosnie tworzenia specy i tworzenia rpm. po
czesci to czarna magia ;) ale sie szkole. i pytanie :
czy nie powinno byc, w mutt.spec, linijki :
BuildRequires: sed
?
skoro jest tak:
%setup -q -n %{name}-%(echo %{version} | sed 's/i$//')

i bez seda instalacja oczywiscie sie wywala - na potrzebuy testu
wywalilem specjalnie seda na chwile ;)

czy tez zaklada sie ze sed jest zawsze w systemie ? ;)

pytam z czystej ciekawosci ;) chce wiedziec na co mam zwracac uwage przy
tworzeniu takich rzeczy
i jesli pytanie nie na ta liste, to przepraszam - ale jesli mam racje to
  chyba powinno sie poprawic speca, dlatego pisze tutaj :)

	MySZ

--
[     Marcin ``MySZ`` Sztolcman     ]
[ marcin { at } urzenia { dot } net ]