Ikonki w menu GNOME

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 9 Sie 2004, 07:56:05 CEST

On Mon, 09 Aug 2004 00:46:17 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> Witam!
>
> Skoro już wszyscy skończyli się jarać nowym układem menu w GNOME,
> proponuję teraz spojrzeć na całokształt tego co otrzymaliśmy. A
[...]
> Jeżeli już ktoś zabiera się za menu, niech zrobi to porządnie, jeżeli
> nie czuje się na siłach niech je zostawi w spokoju.

Proponuję wybór jakiegoś gnome-theme i przeportowanie tego dla potrzeb
xdg menu. Kwestią jest pojednanie co do rodzaju ikon, myślę, że ekipa
"gnomowców" będąca tu w mniejszości powinna łatwo znaleźć wspólne zdanie
na ten temat. Albo może ktoś lubi inkscape i ma za dużo wolnego czasu i
chciałby coś zmajstrować? ;)
Jakie są szanse wydzielenia ikon z applnk do podpakietu? (adgor?)
Odpowiednie requires np. w gnome-session dla odpowiowiedniego zestawu
ikon jest już wtedy formalnością..

--
Fryderyk Dziarmagowski