Ikonki w menu GNOME

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 10 Sie 2004, 15:05:11 CEST

Dnia 10-08-2004, wto o godzinie 14:23 +0200, Tomasz Witek napisał(a):
> Uklad: nie wszystkim moze sie podbac, mi sie podoba.

Dla mnie też jest OK

> Ikonki, myslalem ze ktos nad nimi pracuje.

Tego nie wiem

> To prawda, ze takie ladnie kolorowe co sa teraz w menu glownym sa ok,
> ale za malo ich.

Ja bym polemizował :) Jestem akurat zwolennikiem nie oczojebnego
interfejsu a spokojnego i stonowanego (takiego jak ma domyślnie GNOME).
To co prezentują ikonki KDE (kolory na maksa) to zbyt drażniące dla
moich oczu i delikatnie mówiąc strasznie rozprasza mnie przy pracy. Ale
nie w tym rzecz, co się komu podoba, bo można to prosto zmodyfikować
robiąc osobny motyw z ikonkami, ale by domyślnie instalowany pakiet był
stylistycznie spójny.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.