SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - release 0.94.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 19 Sie 2004, 10:42:35 CEST

On Thu, 19 Aug 2004, Jakub Bogusz wrote:

> %doc README.PLD czy coś w tym rodzaju byłoby lepszym miejscem.
> 1) mało kogo to obchodzi
> 2) a zainteresowani niekoniecznie będą pamiętać komunikaty z czasu
> instalacji pakietu
>
> W ogóle te coraz większe bannery w %post coraz bardziej mnie denerwują.

Słusznie. Jest ich coraz więcej.

W zasadzie powinny się pojawiać tylko w formie triggerów czy czegoś
podobnego.

Szkoda, że nie można wymusić ich po _pierwszej_ instalacji...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost