[AC] shfs

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 30 Sie 2004, 13:26:04 CEST

On Mon, 30 Aug 2004, maHo wrote:
> chciałbym doprowadzić u siebie do takiej samej sytuacji. wg. manuala ssh
> uruchamia askpass kiedy nie ma terminala żeby się zapytać o hasło i są
> ustawione zmienne SSH_ASKPASS i DISPLAY. skoro u mnie działa, u Ciebie
> nie na tym samy shfs, można podejrzewać coś w openssh.
>
> u mnie jest 3.7.1p2

Nie miałem ustawionego SSH_ASKPASS.

ssh aktualne z ftp-a AC. Oraz z ftp-a RA.

Efekt jest zawsze ten sam.

Zresztą - z rozmów na ircu wynika, że problem jest powszechny i w pełni
powtarzalny. Logowanie po kluczach idzie elegancko, a po haśle nie
wychodzi...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost