slrn i canlock - Naruszenie ochrony pamięci.

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Pon, 30 Sie 2004, 15:06:08 CEST

Zastanawiałem się czy w ogóle mam pisać, bo nie posiadam żadnej
konkretnej informacji oprócz "Mi to nie działa". ;-) A więc tak.
Mam slrn-0.9.8.0-4 i canlock-2a-1. W pliku ~/.slrnrc mam wpisane
set cansecret_file "/home/users/darlas/.slrn/cancelsecret" i taki
plik oczywiście istnieje (zawiera kilkadziesiąt losowych znaków).
Przy próbie wysłania artykułu otrzymuję komunikat:

Wysyłanie ...Naruszonie ochrony pamięci

I to wszystko.

Raz na ileś razy jakiś artykuł udaje się wysłać bez błędu,
ale nie jestem w stanie dopatrzeć się jakiejś prawidłowości.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl          Twierdzenie Laskowskiego: