trurlib i poldek

Paweł A. Gajda mis w k2.net.pl
Pon, 30 Sie 2004, 21:24:19 CEST

Monday 30/08/2004 17:55:58, Tomasz Wittner:
> 1. W źródłach poldka znajduje się trurlib-0.44.0
> (poldek-0.18.6/trurlib/configure.in)
> Jedyny tarball, jaki mi sie udało znaleźć to:
> ftp://ftp.pld.org.pl/software/trurlib/trurlib-0.43.2.tar.gz
> Czy można/wolno starować trurlib z poldek-0.18.6 i wrzucić do trurlib.spec ?

Można, można, aczkolwiek od dawna już nie wydaję tego osobno,
więc najświeższą wersję znajdziesz w repoz. na HEAD. Do czegoś
Ci to potrzebne?

> 3. Zdaję mi się, że programy powinny mieć podawane najpierw opcje, a potem
> argumenty (wg. POSIX ?):
[..]
> -       @if [ ! -d trurl ]; then ln . trurl -s; fi;
> +       @if [ ! -d trurl ]; then ln -s . trurl; fi;
>
>  tests:  symlink $(EXTRA_PROGRAMS)
> #
> ln arg1 agr2 -opcja nie działa na fbsd.

Poprawka OK, ale tworzenie tego symlinka jest w ogóle do wywalenia,
zajmę się tym jak znajdę chwilę.

stddef.h, brakuje tego w narray.h