xfce4

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Pon, 6 Gru 2004, 21:05:17 CET

Dnia 06-12-2004, pon o godzinie 15:32 +0100, Andrzej Krzysztofowicz
napisał(a):

> Zatem czekamy na przykladowa implementacje.

Nie jest to gotowe rozwiązanie, ale wydaje mi się, że tak by to mogło
funkcjonować. Niestety ktoś bardziej obeznany z poldkiem musiałby się
wypowiedzieć czy taka implementacja jest w ogóle możliwa, no i pozostaje
odpowiedni dobór pakietów do usług.
Zaletą jest brak ingerencji w rpma i inne pakiety, zmiana byłaby tylko w
poldku.
ps. tylko nie krzyczcie na mnie za bardzo, ja chcę dobrze, mimo
niedużych możliwości.
--
Pozdrawiam
Krystian T