Samba przepełnia bufory?

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Nie, 19 Gru 2004, 16:25:56 CET

Tomasz Grobelny wrote:
> Miałem coś podobnego. Z tym że nie kojarzyłbym tego z sambą (choć wtedy też u
> mnie działała) a raczej z kernelem. U mnie na 2.6 pomogło wyłaczenie
> bridge'a.

No fakt - właśnie zaczęło się to dziać od momentu, jak zacząłem
uruchamiać bridge'a. W takim razie, jak wykombinować w domciu sieć w/g
topologii gwiazdy? No bo nie mogę postawić dwóch kart sieciowych, żeby
miały to samo ip? Kiedyś mi się nawet udało to zrobić, ale sieci z
każdej karty sieciowej się nie widziały :/ Skoro nie bridge, to jak??

Pozdrawiam
Cz w rny