ekg, jabber i spolka

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 12 Lut 2004, 13:52:43 CET

On Thu, Feb 12, 2004 at 01:00:13PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Ja tylko powiem, że kilkoma kliknięciami w Psi wywaliłem
> jabber-gg-transport-2.0.7-2 na serwerze, który sobie wczoraj postawiłem.

Dołożyłem patcha w Ac też, ale i tak wszystkim polecam wersję transportu
z CVS. Główny powód wywalenia się to zmiany w libgadu dotyczące
pobierania listy kontaktów. Nie dość że stara funkcja przestała działać
(normalne, w końcu się zmienił protokół), to jeszcze zaczęła zwracań
NULL, czego jggtrans się nie spodziewał.
W CVS jest też parę innych poprawek. Może niedługo uda mi się wreszcie
release zrobić.

Pozdrowienia,
	Jacek