SPECS: mutt.spec - manual.txt should be placed in %%{_datadir}/%{n...

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 15 Lut 2004, 21:03:28 CET

On Sun, Feb 15, 2004 at 08:34:05PM +0100, Tomek Orzechowski wrote:

> Ciągle mówimy o tym samym programie?
> Ja mam F1 zamapowane na coś innego ('?' i man w sytuacjach awaryjnych
> wystarczają), nie lubię i nie potrzebuję manuala 'on-line'. A mutt świetnie
> sobie z pocztą radzi bez tego pliku, nawet bez zmiany mapowania klawiszy.

To w takim razie - jeśli manual.txt ma wylądować jako %%doc, IMHO należałoby
zmienić mapowania tych klawiszy. Nie widzę sensu w doprowadzaniu do
sytuacji, w której po wciśnięciu F1 pojawia się komunikat o błędzie.