glibc-addrinfo_match_prefix.patch

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 17 Lut 2004, 12:03:22 CET

On Tue, Feb 17, 2004 at 11:13:39AM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Działanie jest różne i poprawna jest raczej ta druga wersja (kolejne
> bity maski w ramach bajtów są liczone od najstarszego)?

Commitując swoją poprawkę nie byłem pewien jak to naprawdę miało
wyglądać (zdaje się że odnotowałem swoje wątpliwości w commit-logu).
Najistotniejsze było to, że kod przed poprawką był totalną bzdurą,
a po poprawce przynajmniej przestał segfaultować.

Cieszę się że jest już poprawka od developerów glibc i jestem jak
najbardziej za jej włączeniem (zamiast mojej "poprawki").

Pozdrowienia,
	Jacek