[info] dla osob, ktore duzo i czesto kompiluja...

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 19 Lut 2004, 03:04:38 CET

On Mon, Feb 16, 2004 at 03:55:44PM +0100, Paweł Sikora wrote:
> jesli ktosik jeszcze nie wiem, to tylko szybko wspomne,
> ze nowe gcc34 wnosi cosik takiego jak 'precompiled headers'
> (to pojawilo sie juz dawno temu w kompilatorze borlanda,
>  a moze i nawet wczesniej). daje to spore przyspieszenie
> przy kompilacji zwlaszcza obiektowych klockow
> wspolpracujacych np. z stl, kde, qt, itd.
[...]
> za cene kilkunastu / czasem nawet kilkudziesieciu / MB mozemy
> zyskac bardzo duzo cennego czasu.

i stracić możliwość czytania nagłówków?
i np.:
- programując w gtk+, jak dla mnie bez nagłówków ani rusz... :-\
- analizując dlaczego dany pakiet się nie buduje też czasami
  zaglądam do nagłówków

    wrobell <wrobell w ite.pl>