raid w instalatorze Ac

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 21 Lut 2004, 08:47:54 CET

On Fri, Feb 20, 2004 at 11:42:42PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> [...]
>
> A propos - ostatnio kilka razy używałem bootkietek Ac i BAAARDZOOO mi
> się nie podoba brak tab completion w shellu, kiedyś był.

Bo kiedyś był lash wbudowany w busybox a teraz jest normalny ash, który
ma tę zaletę, że jak mu się wpisze bardziej skomplikowany potok to nie
robi SEGV.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson :: UL++++$ C++ E--- a?