glibc-kernel-headers: div64.h (REMOVED)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 2 Sty 2004, 21:14:11 CET

On Friday 02 of January 2004 21:08, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> To juz wcialem.
>
> Teraz sie zastanawiam nad sensem tworzenia glibc-kernel-headers dla
> architektur, na ktorych nie mozemy nawet sprawdzic budowania
> (arm, arm26, cris, h8300, mips, parisc, s390, sh, v850).
>
> A moze przesadzilem i na ktoras z powyzszych ktos z czytelnikow potruje
> PLD? (o m68k slyszalem)

Po prostu nie miałem ochoty tworzyć kolejnych nagłówków na potrzebę jednej
dystrybucji i skoro i tak będzie to trzeba maintainować, to lepiej ogłosić to
na lkmlu jako Super Hiper Nagłówki Dla Wszystkich i liczyć na to, że inne
dystrybucje (pytałem się w fedorze i jeszcze planów odnośnie nagłówków nie
mają) podchwycą i będą używały.