[Ac] hinting w praktyce gnome

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pon, 12 Sty 2004, 22:23:23 CET

W liście z pon, 12-01-2004, godz. 22:11, Bartosz Taudul pisze:
> man fonts-conf

i co dalej ? znajomosc zwiazana z technikami wyswietlania czcionek nie
są zbyt bliskie mojemu sercu, zresztą chodzi o to ze standardowy wygląd
jest nie do przyjęcia i to jest poprostu brzydkie w praktyce. Powinno
byc tak jak poprzednio a jak komus sie chce to niech sobie włączy a nie
odwrotnie, poprostu obecny stan pozostalych elementow - nie jest
przystosowany do wykozystania tego fjuczeru dzieki czemu dostajemy
poprostu brzydkie cos.

Jesli to jest jeden przelacznik, a czy to jeden prelacznik zalatwia
sprawe ?