RescueCD - oops kernela na VIA EPIA [by³o: Embedded PLD - (...)]

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Czw, 1 Lip 2004, 12:26:19 CEST

W li¶cie z czw, 01-07-2004, godz. 12:06 +0200, Tomasz Jadowski napisa³
(a):
> No dobra :)), ale aktualnie dysponujê tylko niestety sprzêtem, brak
> mi umiejêtno¶ci/czasu. Postaram siê przyjrzeæ, sêk w tym, ¿e nie
> bardzo wiem jak siê do tego zabraæ (eliminowaæ po kolei patche
> z kernel24.spec, brr?? :(()
> Macie jakie¶ sugestie?

Przypadkiem dosta³em dzisiaj minikomputerek bazuj±cy na epiapodobnym
wynalazku produkcji Gigabyte. Oops wyglada tak:

http://dzp.ntt.com.pl/~aflinta/epia.oops
Czyli w zasadzie to samo o czym ten w±tek.

Rozwi±zanie jest tu, przynajmniej dla RH:
http://bugzilla.redhat.com/bugzilla/long_list.cgi?buglist=85208

Dla niecierpliwych, tam przyczyn± b³edu by³ patch nr 900:
linux-2.4.20-oopsmeharder.patch - ciekawe czy do nas te¿ przyszed³.

Pozdrawiam

Artur

--
Ka¿dy problem ma swoje rozwi±zanie,
je¿eli nie ma rozwi±zania to nie ma problemu.

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl