libXrender.la

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Nie, 25 Lip 2004, 23:22:02 CEST

Jarosław Kamper wrote:

> Co się samo ustawia? Co się robi automagicznie? Jak niby tego dokonać?

Z jednych plików .la wyczytywane są referencję do innych. np. GTK+2 ma
odwołanie do libXrender.la. Jeśli przebudujesz GTK+2 w systemie bez
libXrender.la (w xrender.pc będzie -lXrender, a nie
-l/usr/lib/linXrender.la) to wtedy będzie się kompilować bez błędu.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa