SPEC: udev-0.27-2.spec

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 21 Cze 2004, 15:08:43 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Jeśli już chcesz coś zmieniać to zrób tak, żebym i ja był zadowolony i Ty.
>
> Na tej samej zasadzie ja Ci powiem: weź sobie mv udev dev i tyle. Nie o to
> jednak tu chodzi. Chodzi o uniwersalność.

No dobra. Wychodzę z prostego założenia, że jak ktoś instaluje sobie
udev, to go uruchomi :D Z takim przesłaniem umieściłem ten skrypt
start_udev. Wszelkie zmiany teraz wrzucane są po prostu w
udev.conf..chesz mieć inny katalog - zmieniasz tą jedną opcję.

Zdroofka
Cz w rny

"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side"
- Yoda