CVSROOT: users - dodalem jid'a, @pld-linux.org tez bylby mile widz...

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 28 Cze 2004, 10:28:46 CEST

On Sun, 27 Jun 2004, Mariusz Mazur wrote:

> Jabber to gadanie. Dostępem do cvsa można coś popsuć. Trzymanie tych samych
> haseł to jest według mnie bardzo zły pomysł.

Szkoda ze CVS i jabber nie moga autoryzowac usera po czyms
typu klucza pgp/ssh/x509. Tak zeby klucz publiczny lezal
w CVSie i jak trzeba jakis dostep dac to sie tego uzywa.

Tak, zeby kazdy developer mial swoj jakby ID, do wszelkich
zasobow PLD: cvs, jabbera, operacji na listach, dostepu do builderow,
a czlonkowie cdg - do glosowan.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-