freespace@ep09

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Sob, 6 Mar 2004, 01:24:11 CET

Dnia pią 5. marca 2004 17:36, Tomasz Pala napisał:
[CIACH]
> Zapytam teraz absolutnie poważnie: widziałeś kiedyś na oczy TextMakera
> lub Microsoft Office? Bo widzę tylko takie możliwości:
Nie widziałem TexMakera. Microsoft Office widziałem.

> - nie widziałeś i nie wiesz, co znaczy normalnie względem szybkości,
Wiem. Akurat tworzę dokumenty z dużą ilością wstawianych jpg-ów - MS Office
też najszybciej na tym nie działa (mam porównanie do Durona 1GHz z WinXP)

> - nie widziałeś i wyłączyłeś antyaliasing, zatem nie wiesz, co znaczy
>   normalnie względem wyglądu,
Pracuję z włączonym antyaliasingiem

> - kompletnie nie znasz się na sprzęcie i te 500MHz to wyczytałeś ze
>   starej naklejki na obudowie, bo pod maską siedzą przynajmniej 2GHz.
Nie, siedzi K6-2 300MHz podkręcony na 350MHz. Pdokręcałem własnymi rękoma.

> A, jeszcze jedna możliwość - MSO używałeś na 486.
Na 386, na 486, na i586, na i686.

> Proszę mi tu nie pieprzyć, że OO da się rozsądnie używać poniżej 1GHz,
> skoro samo wyświetlenie menu kontekstowego daje opóźnienia rzędu 0.5
> sekundy (maksymalnym opóźnieniem dla usług interaktywnych jest 150ms).
A skąd taki standard tego opóźnienia ???
--
Jacek Rzęsista
GG 61213