useradd -m m.pecio

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Śro, 10 Mar 2004, 19:26:20 CET

Mniej wiecej Wed, Mar 10, 2004 at 07:01:24PM +0100, zainteresowany Bartosz Taudul rzekl:
> A co jak trzeba było np. matlaba odpalić? :P

A to były już inne 'korytarze', inne budynki, tam windowsy królowały...
tam z uniksów to conajwyżej można było QNXa spotkać.
Pod linuksa nigdy mi się nie udało zdobyć Matlaba :-/

wiem wiem, to tylko przykład

Zbyniu
--
\78\32\14\46\67\67\90\1A