[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Roman Werpachowski roman w cft.edu.pl
Pon, 15 Mar 2004, 10:59:59 CET

Dnia poniedziałek 15 marzec 2004 10:48, Jakub Bogusz napisał:

> A wiesz jak poprawić? Bo chyba niewielu z obecnych deweloperów go
> w ogóle używa.

Nie, nie wiem. Ale głupio wygląda dystrybucja bez działającego xemacsa. O ile
jeszcze brak dobrej współpracy z auctexem mogę przeboleć (muszę ręcznie
włączać latex-mode), to pakiet xemacs-psgml-pkg po prostu NIE DZIAŁA. Nie
parsuje DTD i edycja SGML jest niemożliwa. Wielka szkoda, bo xemacs pod tym
względem jest fajowy.

Roman Werpachowski

--
Centrum Fizyki Teoretycznej PAN