gtktalog.spec

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Śro, 17 Mar 2004, 18:07:46 CET

Użytkownik Grzegorz Konopko napisał:
> gtktalog-1.0.4-2 nie działa poprawnie.
> To znaczy nie mogę przeglądać zawartości listy, nie da się nic rozwinąć.
> To nie jest chyba problem z wersją bo jak zainstalowałem 1.0.3 to jest to
> samo.Problem lezy chyba gdzieś w bibliotekach do gtk.
> Środowisko to najnowsze AC z kde.
U, udalo Ci sie moze skompilowac gtktalog na GTK+2?

> BTW: czym można zastąpić gtktalog?
Tez szukalem odpowiednika, bo jest bardzo przydatny. Niestety, to co
znalazlem nie spelnialo moich oczekiwan, lub nie kompilowalo sie w
srodowisku Ac :(

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+