PLD-doc/book/pl_book__konfiguracja/pl_konfiguracja__blackbox.sec

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Sob, 27 Mar 2004, 13:57:39 CET

Dnia sob 27. marca 2004 13:48, Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz napisał:

> Oj gozda gozda ;] Jakbys siedzial na #pldDC to bys wiedzial :)
> Nie dolaczylem, bo mialo to zostac sprawdzone przez kogos i jak
> zatwierdzi to dopiero.
> Tak ma byc z kazdym nowym opisem. Tak zarzadzil Averne.

yy, to przepraszam.
Nic mi o tym wiadomo nie było..
Niestety nie mam tyle czasu, żeby siedzieć na IRCu na tyle często, żeby
wiedzieć o co chodzi. Możecie następnym razem jakieś ustalenia rzucać także
informacyjnie na pld-doc? Byłbym wdzięczny.

--
Pozdrowienia,          | JID: gozda pstryk net
Łukasz Gandecki 'gozda | http://pstryk.net