SOURCES: zsh-no_nis.patch (REMOVED) - kloczek-sroczek

Sob, 27 Mar 2004, 18:09:01 CET

Bartosz Taudul wrote:

> Prawd=EA m=F3wi=B1c nie chcia=B3o mi si=EA zag=B3=EAbia=E6 w kloczkowe wizj=
> e naprawy
> =B6wiata sprzed trzech lat. Ju=BF raz tak by=B3o, =BFe on sobie co=B6 wymy=
> =B6li=B3,
> a potem pakiet dzia=B3aj=B1cy wsz=EAdzie indziej w pld by=B3 skopany [1]. Z=
> daj=EA
> si=EA tu na autor=F3w zsh - skoro uwa=BFaj=B1 =BFe co=B6 jest potrzebne, to=
>  znaczy
> =BFe jest potrzebne.
> Je=BFeli uwa=BFasz inaczej, to nic nie stoi na przeszkodzie =BFeby patcha
> [...]

Rozumiem, ze sprawdziles, ze pakiet dziala prawidlowo na systemach z
NIS/NIS+ ? Bo jesli nie jestes pewien, to MSZ powinienes ten pacz zostawic,
chocby wykomentowany.

A ze kod w stylu:

#ifdef HAVE_NIS_PLUS
# include <rpcsvc/nis.h>
#else
# ifdef HAVE_NIS

jest skopany - nie ma watpliwosci (tu: wyklucza wspolistnienie NIS i NIS+).
Pytanie tylko, czy HAVE_NIS / HAVE_NIS_PLUS sa zdefiniowanepodczas
kompilacji tego kodu. Bo jesli nie, to rzeczywiscie nie ma problemu. A jesli
ktores jest (ktore?), to bede wiedzial na kim psy wieszac za psucie pakietu
;-)

Dzis ani jutro nie sprawdze, bo mi sie lacze zatkalo. I mam chwilowo inne
sprawy na glowie.

  phone (48)(58) 347 14 61