SPECS: glftpd.spec (NEW) - initial release - note that only chro...

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pon, 29 Mar 2004, 15:29:56 CEST

W liście z pon, 29-03-2004, godz. 15:17, Arkadiusz Patyk pisze:
> To może pora odkręcać powoli te ujednolicenia - bo jak wiedać więcej z
> tym problemów niż pożytku. W takim debianie mają /etc/postfix i /etc/exim
> i wszyscy są zadowoleni.
Tylko w debianie jeszcze sztuczny syf dodali do exima. Nie wiem czy to
dobre, czy nie - mi się nie podoba. Rozbili konfiga na tyle plików ile
sekcji i dodali rewritera do skryptów startowych. Poza tym udostępniają
exima4 w 2 wersjach, lite i heavy. Chyba nie muszę pisać czym się
charakteryzują.