SPECS: gnome-session.spec - remove R: gnome-wm

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 2 Maj 2004, 15:17:57 CEST

On Fri, 30 Apr 2004 09:58:08 +0200
Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> wrote:

> a to czemu?

(cc do autora zmiany)

Pytanie pozostaje nadal bez odpowiedzi.. Wprowadzenie Provides gnome-wm
(dla metacity, openboxa i sawfisha) i Requires gnome-wm (dla
gnome-session) poprzedziłem dyskusją na liście. Nie widzę ani jednego
powodu, żeby ten przydatny R likwidować.
W dalszym ciągu oczekuję wyjaśnienia.

--
Fryderyk Dziarmagowski