mozilla-firefox i pl lang

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 13 Maj 2004, 12:47:57 CEST

On Thu, May 13, 2004 at 12:35:58PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Całkiem niedawno był wątek - okazało się, że język jest jakąś wypadkową
> ustawienia w about:config, parametru -UILocale i tego co było przy
> ostatnim uruchomieniu. Ale dokładnej zależności nie udało mi się
> określić.
o tak...
więc teraz do faq trzeba będzie dopisać punkt:
aby uzyskać polskie menu w firefoxie należy:
- zainstalować pakiet lang-pl
- przestawić wszystkie wywołania firefoxa na mozilla-firefox -UILocale pl
- wejść do "konfiguracji" firefoxia przez about:config, pozmieniać to co
  się da na pl
- splunąć trzy razy przez prawe ramię

na 50% system będzie po polsku!
jeżeli nie jest czynność powtórzyć przeinstalowując mozille/firefoxa/pld
;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała