neostrada

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 26 Maj 2004, 12:12:39 CEST

On Wed, May 26, 2004 at 12:09:35PM +0200, Karol Kreński wrote:
> No to pięknie. U mnie dla odmiany bez modułu chodzi wspaniale, a z
> modułem ani trochę. pldconf już ma skrypt tpsa_speedtouch.sh gdzie można
> wybierać z modułem albo bez. Jeszcze trochę testów i dodatków i powinno
> ładnie chodzić. pldconf generuje /etc/rc.d/init.d/neostrada_speedtouch.
> Rozumiem, że tak to powinno wyglądać?

IMHO powinno się to dać konfigurować jak wszystkie inne interfejsy
sieciowe - w /etc/sysconfig/interfaces

Niestety ifup-ppp mamy tak zamotane, że nawet nie wiadomo jak się za to
zabrać. Prawie wszystko tam to "szczególne przypadki", a że takiego
brakuje, to nie ma jak ifup zmusić, żeby do wywołania pppd dodało
"plugin pppoatm.so xx:yy" - a przecież powinno się to dać podać jakoś
zamiast portu szeregowego.

Pozdrowienia,
	Jacek