SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 1 Lis 2004, 14:05:29 CET

Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> [01-11-2004 14:01]:
> To była propozycja terminu.
> Jakaś inna?

Domyślnie: do czasu przejrzenia przez admina.

> Ależ kwarantanna nie jest z założenia "wieczna"..

Jak wyżej.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]